bugraesila06 Kızlar ankarada oturanlar bilir havalar soğuk bu aralar yine ama evde çok bunaldım dışarı çıkarsam sorun olur mu acaba korkuyorm da avmye götürmek istiyorum hafta ici ama siz çıkartınız mi
3kedili2bebekli bugraesila06 Aralık ayında çıkarıyordum ben daha 40 lari cikmamisti AVM falan değil direk parka yuruyuse falan
balmom59 bugraesila06 kız avmye normal insan girince hasta oluyor küçücük bebeye nası kıycan Gezdiriceksende temiz hava aldır çocuğa günahtır
Kelebeksevenat bugraesila06 bende 28 ocakta Ankara’da doğum yaptım kızımı 5. Gün gezmeye çıkardım üzerini kalın giydir hava aldır bence kapalı yerlere 2 ay sonra götürdüm
gulsen946_ bugraesila06 valla canim ben avmye de gittim çarşıya pazarada gittim bebeğimle hic birseyde olmadı siz dikkat edip üzerini havaya uygun giydirirseniz allahin izni ile hiç bise olmaz millete aldırış etme ben ocak ayında doğurdum o soğukta götürdüm ama çok şükür hasta olmadi
dilberhala1 bugraesila06 Ocak ayında doğurdum hep gezdim çıktım hava koşullarına göre giydirdim ohhh misss kırk falan da beklemedim ama kapalı alana girmedim hep açık alandaydım