Kızlar 2 gündür çok boğazm agrıyor ateş üşüme sıtma hepsi var yemek yiyemiyoruö aşırı boğazm şiş acile gittim penislin vurdular gene parol verdiler çünkü bebek emziriyorum nasıl geçer şunlar iyi geliyor dediğiniz bişey varmı su bile içemiyorum yutkunamıyorum korkuyorum hastanelik olucam diye bebegimi bırakıp gitmek istemiyorum