Geçer düzelir diye bekledim ben de, ağlamalar baya azaldı gibi ama uykuya direnme hiç geçmedi ya:( 9,5 aylık kızım. Emzirerek veya sallayarak uyutuyorum. Uykusu olduğu halde kucağımdan kaçıyor :/ hacıyatmaz gibi sürekli doğruluyor. Uyku eğitimi vermediğime çok pişmanım ve artık hareketlendiği için çok geç kalmış hissediyorum.