Kaktusseveranne Anneler iyi akşamlar haftaya kızımın ve oglumun doğum gününü ortak kutluycaz bugün rakamli kurabiye kalıpları aldım 1 ve 3 olarak ama nasıl yapicam bilemedim İnternet’e hep şeker hamurlu var ama oda çok uğraştır gibi sizin bildiğiniz tarifler var mı sizde yaptınız mı yardımcı olursanız çok sevinirim
Mrvklc97 Kaktusseveranne şeker hamuru kurabiyesi yapıp üstüne şeker hamuru değil de çikolata sosunu koyu kıvamda yapıp bulayıp pasta süsler ile süsleyin bizde öyle yapmıştık hatta uzun kürdan çubukları takın fırından çıkarır çıkarmaz , sonra süsleyin kurabiyenin alt kısmına çubuğa da Kızınız için olana kırmızı kurdale oğlunuz için olana mavi ile fiyonk yapın çok tatlı oluyor
belus Şeker hamuru yapmaya vaktiniz yok ise, bu örnekteki gibi kurabiyeyi çikolataya batırıp üstüne yenilebilir renkli boncuk ekleyebilirsiniz, çok tatlı olacaktır