SenaBetul benım oglumdada anne sutu sarılıgı vardı ama ben hıc kesmedım sutumu hep verdım 3. Ay bıtınce gectı doktorumuz tam hatırlamıyorum ama 1 yada 1,5 aylık olunca o sarılık beyne vurmuyo dedı beynı etkıleyemıyl dedı sureklı takop edıldık en yuksek 14 oldu bırbuxuk aydı sanırım dolunca haftada bjr takıp edıldık 3. Ay doldugunda 5in altına düşmüştü