Sevemr Oğlum beş aylık oldu. hala âdet olmadım. 9 ayda hamilelik 14 ay oluyor, birde kilolu biriyim ve çok rahatsız olmaya başladım.. gebelik belirtileri yok ama doğumdan sonra sadece bir iki gün leke geldi başka da olmadım. Gelmesi için ne yapmalıyım..
dothloki Sevemr Niye regl olmak icin ilac kullaniyorsunuz ki farkli bir rahatsizlik hissiniz varsa doktorunuza danisin mutlaka bence kafaniza gore ilac kullanmayin. Benim de bebegim 5 ay 19 gunluk yaklasik 1 hafta once regl oldum herkeste surec farklidir ama genelde 5.6. Aylarda olanlari duyuyorum hep
ucmelekannsi Sevemr ben doğumdan sonra ilk adetimi on ay sonra oldum bu günlerde yani acele etmeyin ilk bir sene normal deniyor zaten
dothloki Sevemr anladım benim doktorum kendi akişında ilerlemesi gerektiğini önermişti ama siz yine de doktorunuza danişin tabi🌸
erenimm Benim bebeğim 5 ay 12 günlük ben ilk defa 2 gün önce oldum. 1 yıla kadar olmamak normal, taktıkça olmazsınız