Maka_Paka JollyBaby Ah aaahhh şefleram,yukam 🥹 Hepsi annemin evinde. Eşyaları depoya koyduk geldik gurbetlere esyalarimdan uzak. İnsan eşyasını özler mi, ben özlüyorum 😁
melera tubiiik_ karacada ne geziyosun burda🤭😃😃 Swiss cristyallerde halâ bir alana bir bedava var mı? Gözüm gönlüm onlarda
Deletedmom_117 JollyBaby İş görüyor ya 😂Evim Yer sediri gibi minderli TV unitesi vs kullanmıyorum Allah’tan yok almamışım😂😂Onunla ters takla alırdı bu djdj neyse bişey olunca sağlangaca koyuyorum oh 😂
Maka_Paka JollyBaby Ucakla anca eşyalarımı getirebildim 😅 Artık dönünce kavuşacağız. Bazen diyorum ki oğlum aslında bu koltuklar bizim değil, bu ev bizim değil 😂 Oğlumla dertlesiyoruz