Merhaba. Aynı endişeleri yaşamış bir anne olarak sizi rahatlatmak istedim. Kızım 34 baş çevresi ve 2800 kg olarak doğdu, doğduğu hastanede çocuk doktoru her şeyi normal olarak değerlendirdi ancak sonrasında biz 1 aylık kontrolü başka hastanede başka doktora yaptırınca bize baş çevresinin küçük olduğunu, çoğu genetik hastalığın bundan kaynaklandığını falan söyledi. Tabi ben bir taraftanda lohusa psikolojisi ile neredeyse kafayı yiyecektim. Neyse 1 ay sonra tekrar doğduğu hastanedeki yılların çocuk doktoruna götürdüm diğer doktorun söylediklerini anlattım. Adam dedi ki “ben bir tehlike görsem sizi niye oyalayayım direk araştırmaya gönderirim. Rahat ol zaten bebeğin küçük doğmuş baş çevresinin küçük olması da normal, önemli olan düzenli büyümesi.” Şu an 3 aylık 39-40 cm oldu. Ve her gittiğimizde gelişimi gayet iyi diyor. Diyeceğim şu ki hiiiç kafaya takmayın ben günlerce gecelerce ağladım sütüm bile kesildi, boşuna üzmüşüm kendimi, bebişinizle beraber bu sürecin keyfini çıkarın🌸