Ya kızlar bizim gibi olan var mı merak ediyorum. Bebeğim 18 aylik yaklaşık 2 3 haftadır önüne yiyeceği koyar koymaz ters çeviriyor, tabaksiz veriyorum eliyle yiyecek şekilde mıncıklayıp parçalayıp eline yüzüne sürüyor yada yerlere atıyor. Mama sandalyesinde yemek istemiyorsa diye yer sofrası yapıyorum tabağa ayağını sokuyor, ayaga kalkıp tabağın üstüne doğru yürüyor, yada tabağı alıp kafasına döküyor. Artık gerçekten bu durumdan bıktım yemek yedirmek gelmiyor içimden önüne biseyler koymak dahi istemiyorum. Yapmaması gerektiğini biliyor yaparken cıs diyor, kafasını sağa sola sallıyor ama inadına döküyor. Böyle olan var mı ya gerçekten deli oluyorum