Aysedemir__ Selam kızlar siyah cam balkon kullanıp yağmur yağdığında su alıyor mu içeri ben yeni yaptırdım 10 gün oluyor bugün baya yağmur yağdı ama su aldı anlayamadım
beybiliko Aysedemir__ yağmur savurarak yağıyorsa camın aralıklarında geliyor, ama bizim balkonumuz yeni değil, yaptırdığınız yere sorun isterseniz
asilpoyrazinannesi Aysedemir__ açıkçası su aldıktan sonra camın ne anlamı var ki yaptirdigin yer ile mutlaka görüş derim
KaynanaYiyen Aysedemir__ ben senelerdir kullanıyorum. Hiç su aldığını görmedim. Çok şiddetli yağmurda bile asla almaz.
Aysedemir__ asilpoyrazinannesi yazdım canım annemlerin komşusu allahtan gene kaçarı yok ama o dedi normal dedi çok yağmur yağdığında alır dedi kayınvalidemlerde de var ama onların ki almıyormuş anlamadım
Aloneeee Aysedemir__ yok canım almıyor. Geçen Ankara’yı sel bastı duymuşsunuzdur ona rağmen bir damla girmedi
Laydaren Aysedemir__ Almaz. Az önce burada fırtına koptu, bardaklar boşalır gibi fırtınalı bir yağmur yağdı. 1 damla bile bir su almadı. Ya atılan silikonlarda derzlerde bir sıkıntı vardır ya da ara lastikleri gevşektir. Mutlaka bir sıkıntı vardır
sirinpatates Aysedemir__ belki ara lastiklerde sorun vardir yada takarken sorun olmuştur bende yeni taşındım cami söktüler takarken yanlış takmışlar herhalde simdi yağmur yağarken su sızdırdı