Melek34011 ayrilbacim neyden bahsettiğiniz anlamadım normal bir boyun sadece tombiş olduğu için katlanmış gibi geldi bana
Melek34011 ayrilbacim anladım canım ya fotoğraftan anlaşılmıyor ya da ben göremedim 😅 ama maşallah tombişe ne güzel kokuyordur boynuşuu Allah size bağışlasın 💕
yagmuryigitalp JollyBaby ya ne olabilir die sormuş kardeşimiz esiminde böle sisikti yağ bezesi gittikçe büyüyordu amilayt etmişlerdi bir ihtimal dedim acaba öylede olabilir tumorde olabilir die kötü bişi demedim atlama herşeye
gencmom_ JollyBaby çünkü bunlar uzman doktor hemen bir resimden anlayabilir ve söyler Onca sene okumuş insanlar varken bunlar daha iyi anlar 😤
yagmuryigitalp ayrilbacim kusura bakma kardeşim hani bir ihtimal dedim resimde yağ bezesi de olblr dedim kötü bişi demedim resimde şişik duruyor boynu
yagmuryigitalp gencmom_ ben doktorum vs bişi demedim dediğim kelime şu yağ bezesi de olblr tumorde çünkü esimdede yağ bezesi vardı aynı bu şekilde kalkıp bana laf söylemeyn rica ediorum
ayrilbacim yagmuryigitalp anladım şiş olması biraz tombik olduğu için:) sadece orda kucuk gamzeye benzer birsey var onu merak ettim teşekkürler
gencmom_ yagmuryigitalp şişliği gıdık zaten Maşallah hanım efendi gamze gibi demiş ondan kaynaklı tepki çekti
yagmuryigitalp ayrilbacim ha anldm ben o şişi şey zanetm valahi kardeş benim amacım sizin içinizi karartmak falan değil doktorda değilim öle bir idam olmadı şiş duruyor resimde tombik bebek olacgni düşünmedim tombik bebişi sev benim yerime❤️🤗