Oğlum 6 aylık olacak Dr yavaş yavaş sebze meyve muhallebi başlayın dedi muhallebiye geldi sıra hepsi bitti bgn yaptım organik pirinç unu ile su karışım yani üzerinde öyle yazıyor zaten 1 yaş sonrası süt ile yapılyor . Kvalide niye sütle yapmadın bu yavan olur diyo bende süt 1 yaştan sonra dedim ben öyle yapardım sütle ver diyo yok hayır su ile yaptım öyle yapmaya devam dedim. Söyle anne bana süt ver diyo oğlana. Böyle bi saçmalık var mı ya. Eşimde bakma sen ona he de geç diyo. Ne var yani afiyet olsun diyip geçmek zor mu illa neden incik cincik sorulup böyle yanlış bişi yapıyomuşm gibi hareketlere ne gerek var. Sinir bozucu ya.