Mnktrtaaa 4.5 aylık 1.5 aydır kullanıyoruz ilk başta aptamilin alerji mamasını yazdı doktorumuz o da çok pis bişi kokusu vs neler denediysem içmedi (pekmez, thickener,vanilya şurubu,vanilin) sonra alfaminoyu tavsiye etti bir arkadaş denemek için eczaneden aldık o Aptamile nazaran çok daha iyi Aptamil çürümüş balık gibi kokuyor alfamino da mısır unu gibi koku bebeğim onu içiyor şükür raporu değiştirdik gaz için de relaktaz kullanıyoruz bir ayda 700 Gr aldı bu ay bakalım