gggb sağlıklı olsunlar da gerisi gerçekten önemli değil ama normal bence kilosu boyu çünkü bebekler dış çıkarma döneminde çok zayifliyolarmis benim de pek bilgim yok açıkçası bende yeni anne oldum 3 ay 20 günlük bebeğim sadece anne sütü iciyo boyu 65 cnm kilosu 8 ama eminim ki dış çıkarmaya başladığında zayiflicak