Merhabalar. Oğlum 9 aylık oldu ama hala hecelemeleri yok parkta 7-8 aylıklara denk geliyorum ba ba de de tarzı heceleri var. Bay bay yapanlar, alkış yapanlar var. Henüz hiçbiri yok. Her bebeğin gelişimi farklıdır tabi ama ilk heceleri için hevesleniyorum 🥰 sizlerinkiler ne durumda?