videolarda görüyordum hep ama inşallah bana denk gelmez diyordum ve sonunda oldu ben onu o beni gördüüüü 😵💫 A101 pendikte birşeyler alayım diye girmiştim biraz gezindikten sonra tam çıkarken turşuların orada bir de ne göreyimmmm fareee 😵💫😵💫😵💫😵💫 böceklerden bile tiksinen ben fareyi görünce dona kaldım fare bana bakıyor ben ona ve çığlıkkk imdat çığlıkları kızlar ne oluyor abla demeye kalmadan fareee dedim ve onlar normal bir ses tonuyla aman abla alıştık biz onlara artık iş arkadaşıyız dedi….😵💫😵💫😵💫
tabi çoğunda var biliyorum ama bunları neden arındırmıyorlar veya hijyen konusunda dahada dikkat etmeleri gerekmez mi gerçekten midem alt üst durumda bildiğin yolun ortasında bana bakıyor iyiki oğlum kucağımdaydı merak edip ona dokunmak isteseydiiiii…Nasıl yemek yiyeceğim gerçekten çok hassasım bu konularda 😵💫