Merhaba kızlar. Uykularımız aşırı düzensiz. Geceleri bağırarak uyanmalar. Gündüz her 2 uykusundan da kaldırmak zorunda kalıyorum ellemesem daha uyuyacak bu sefer gece uykumuz geç saatlere kalacak diye ama her türlü geç yatıyoruz. Erken yatıp erken kalkan bebelerden asla değil. Acaba tek uyku mu istiyor anlam veremiyorum artık.
Sizin bebeleriniz hangi ayda ve hangi belirtiler ile tek uykuya düştünüz ve uyku saatleriniz nasıl?
Beni bi aydınlatır mısınız? :)