merhabalar kızım 5 buçuk aydan beri ek gıda alıyor ve çok iyi gidiyorduk güzel bir beslenmesi vardı ama 8. aya girdiğimizden beri ek gıda oranı çok azaldı vermek istediğimde çok az yiyor ve sonrasında ağlamaya başlıyor eliyle itiyor vs. bu durum başına gelip düzelen var mı? 9. ayda ek gıda anne sütünden daha fazla olmalı diyor doktorlar endişelendim biraz:(