Pazar gününden beri hastayım ama en şiddetlisi çarşamba günü başladı yutkunamıyorum yemek yiyemiyorum. Boğazımın yan tarafları kulağıma doğru şiş durumda. Hastaneye gittim bademciklerim şişmiş enfeksiyon çok ağır dedi acil de ki doktor neyse iğne oldum ilaç verildi çarşamba gününden beri şiddetli bogaz ağrısı yaşıyorum. Ben normalde çok sık grip olan biriyim boğazım şiserdi ama bu bambaşka ilkkez bademciklerim şişti benim
Evde ekstradan tuzlu su ile gargara yeşil çay ballı su bunları ılık tüketiyorum. Aynı zamanda da pastil aldım onu kullanıyorum.
Var mı benim gibi olan sizin kaç günde geçti nasıl geçti?