Shrkrkls şuan 7,5 aylık oldu ben kan ilacımı değiştirdim hiç bir sorun kalmadı . bütün problem vegaferondaydı. benim kızımda neşeliydi ama kabızdı 15 gn yapmadı wcsini taki lağma yaptırana kadar . neyseki geçti sidefer kullanıyorum çokta memnun kaldım