Kızlar oğlum 2 gündür aşırı burun tıkanıklığı var ne yaparsam yapayım geçmiyor ya geçmiyor kafayı yicem önceden de olmustu sonra uzun bi sure olmadı yine başları alerjisi mi var bişeye anlamıyorum ki daha küçük oldugu için çok bi şey de yapmak istemiyorum doktor serum fizyolojik yap dedş ama onla da asla açıkmıyr ne yapıcam öneriniz var mı nasıl açılır bu burun