OptimusPrime Betelgeuse_ Ben LCWdan kullandım geçen yıl çok iyiydi. Sadece bir tık kalıbı küçüktü. Bir numara büyüğü ile mağazadan değişim yapmıştım yorumlsrinda da küçük ysziyordu zaten. ☺️
Rwerdst Betelgeuse_ ben oğluma vicco dan aldım. Modele bakarım birazdan çok güzel valla. Bumba modelin adı
durununannitoskosu Betelgeuse_ Ben kızıma yeni benetton sandalet aldım aşırı beğendim, farklı renk ve modelleri de vardı bakın isterseniz
Betelgeuse_ cevriyeee igor çok feminen duruyor bence ya hoşuma gitmiyor ama diğer dediğinize bakıyorum hemen teşekkürler 🌸
cevriyeee Betelgeuse_ diğer dediğim çok kaliteli bir terlik en büyük özelliği kaymaması ve ayağı tertletmemesi günlük parkta falan çocuk için çok rahat