annesii1
Altina kacirdigonda her defasinda kizimi cok siddetli olmamakla uyariyorum.
Annecim sakin bir daha altina yapma, cisin geldiginde bana soyle, tuvalete gidelim.artik bez yok. Sen de tuvalatine yapacaksin yamam mi.
Bak bir daha altina yapma, artik bak pijamalarin islaniyor diye uyariyorum.
Her yarim saatte tuvalete goturuyorum.
Gece benim kizim tuvalet egitiminden once, kuri uyanmamisti, geceli gunduzlu birden birakmak icin, oncelijle bebeginin geceleri kuri kalkmasi gerek.
O yuzden ben kuru kalktigi gune kadar bez bagladim geceleri.
Bezi geceli gunduzlu birkatim ama, geceleri yine de altina kaciriyor🥲
Boyle boyle ogrenecek.
23 nisanda basladik.