Ya ben sürekli kendimi yorgun hissediyorum hiçbir iş yapamıyorum. Yemek yapacak halim evi temizleyecek halim kendime bakacak halim yok. Suratım sürekli asık. 1 tane 21 aylık kızım var birde hamileyim ama hamilelikle alakası yok 2 yıldır böyleyim hiç birseye halim keyfim yok. Bi vitamin desteği falan mı alsam. Doktora gidicem de hangi branşa gitmem gerek ? Enerjik olmak istiyorum gülmek , pozitif bakmak istiyorum herseye. Bu durum beni extra yoruyor. Eski beni özledim.