Deletedmom_268 Kayınvalidem kıkırdak ameliyatı olmuş bugün hastaneye gitmişti ev taşıyorum bebeğim var ve hamileyim hergun gidemem gerçi onlar gitmemi bekler ama neyse. Yemek ikramlık vs bir şeyler hazırlayıp evine götüreyim diyorum sizce neler yapabilirim?
asel_044 Deletedmom_268 kolayiniza ne geliyorsa onu yapın derim boşuna kendinizi yormayın bı ton işiniz var zaten
asel_044 Deletedmom_268 yada böyle çevrenizde pastane falan varsa kendiniz yapmış gibi alın saklama kaplarına dökün götürün
kibritci_kiz Deletedmom_268 canım bence kendini fazla yorma bi çorba yapsan yeter. Tavuk suyu çorbası, kemik suyuna çorba ya da haşlama yapabilirsin hem iyi gelir
Deletedmom_268 asel_044 aynen öyle işin içinden çıkamıyorum işlerim bitmiyor çok yoruldum ama insanlık bende kalsın. Ev taşırken gelmedi hadi onu geçtim arayıp sormadı bile 🥲
Deletedmom_268 asel_044 orası öyle zaten ☺️ hergun gidemem diye bir şeyler hazırlayıp götüreyim dedim başka yapacak bir şey yok 🥲