Ay kızlar kızım bugün 2. Ay aşısını oldu sanırım aşı yerleri ağrıyor ama ısrarla ağlayınca susturmak için kucaklıyolar kucaklayınca daha çok ağlıyo canı yanıyo bi şey de diyemiyorum canın mı yanıyo diyolar yine alıyolsr anlamadım bunları ben🤦♀️ eşime dedim de inşallah eve götürür