Arkadaşlar bebeğim 7 ay 7 günlük bir anda bir bebek nasıl bu kadar değişebilir anlamadım hasta oldu diye doktora götürdüm hatta. 3 gündür asla uykuya geçemiyor resmen ilk aylarımıza döndük beşiğe sırtı değer değmez katılarak ağlıyor, asla uyumak yatmak istemiyor. Üstüne biraz iştahsızlık ve 2 kez de kusması oldu. Doktorlar idrar testi istediler sonuç normal, birşey bulamadılar ek gıda döneminde kusmanın normal olduğunu söylediler ek bir rahatsızlığı yoksa. 1 dişimiz yeni çıktı 3-4 gün oldu tam dedim en zoru ilk dişmiş şimdi rahata ericez daha da beter oldu neden olabilir yaşayan var mı acaba?