ezgiii12490 Kizlar 1 aylık bebegim var gözleri kayıyor gibi goremedikleri için mi normal mi şaşı gibi bakıyor yani
alinduhatg ezgiii12490 benim kızımda öyleydi şaşı yapardı korkul ağlamıştım bırde lohusaydım doktor normal zamanla düzelir dedi çok şükür duzeldı
Endoplasmic_reticulum_ ezgiii12490 korkma çok normal, benimki de aşağıya doğru bakıp gözlerini titretiyordu çok korkmuştum ama göz kasları henüz gelişmediği den oluyormuş doktor öyle söylemişti. 2.ay da düzelmeye başlayacak merak etme
alinduhatg ezgiii12490 3 ayınfa falandır tamm hatırlamıyorum zaten bebegınız göz muanesinden geçti 6. Ayında bir daha baktırırsın
gizemtann 1 aylık bebis daha çok küçük korkma daha göremiyor bile 1 yaşına kadar kayma şaşı bakması çok normal
Endoplasmic_reticulum_ ezgiii12490 bu her bebekte olan bir şey gelişimi ilerledikçe gözlerini kontrol eden kaslar ve sinirlerde gelişecek biraz sabir