Benim oğlumunda nötrofil değeri düşük çıktı kan tahlilinde. Öyle olunca b12 değerne bakıldı, 103 çıktı. Çok düşük dedi. Ocean damla verdi 1 fıs sıkıyorum hergün. 10 gün sonra tekrar bakılacak. Yaklaşık 9 aylığıx bu arada. Ama öyle ömür boyu kullanacak falan demedi, arada kontrol ettiririz düşük çıkınca takviye alırız diye düşünüyordum bende