Arkadaşlar merhaba kızım 9 aylık geçen hafta menenjit aşısını yaptırdık doktoru planladı. Bu hafta da sağlık ocağında 9 aylık aşısı vardı kızamıkçık aşısıymış ebe geçen hafta yaptırdıysanız bir ay geçmeli dedi ilk önce. Bende doktoru yaptırabilirsiniz dedi dedim ama içim içimi yedi şimdi de. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı