yldzzzzzz balgam olabilir o biraz zor geçiyo kızımda 11 aylıkken olmuştu hemen hemen 2 ayda anca geçti, doktorun biri alerji olabilir havalardan dedi bahar alerjisi gibi yani bi şurup verdi ve toz verdi mamasına katıp içirdim onlar hemen kesti ama sizin bebeğiniz daha küçük sürekli açın burnunu belki onunda alerjidir