asel_044
Yakınımda yeşil alan park var ufakta bi termosum var. çay yada kahve yapar güzel havalarda oğlumla çıkarım. Onada genelde kek yaparım meyve alırım.
Kışın yada dışarı çıkmak istemediğimde örgü , dikiş , kitap okurum gibi şeyler yaparım. Hiç bişey yapmak istemiyosam yayıl yat film dizi izlerim. Ama çoğu zaman evde vaktim olmuyo genelde çocuğumla valit geçiriyorum etkinlik kitabo boya vs. Kendime özel vaktim pek kalmıyor