Ogulluana paramız çok değil maalesef, eşim de ben de devlet memuruyuz 1 tane çocuğumuz var. Başka çocuk düşünmüyoruz ve herkes gibi çocuğum için en iyisini yapmak istiyorum bu yüzden zaten çok ikilemde kalıyorum. Şartlarımızı zorlayıp devam etmeli miyiz yoksa risk alıp mevcudu fazla ama iyi bi okula mı göndermeliyiz? Sorun yaşar mı çocuk bu konuda o yüzden karar veremiyorum