arelinannesi1 Kızlar fotoğrafa bakabilir misiniz kaşlarinda cok kuruluk oldu yani pul pul gibi nasıl geçer sağlık ocağına gidicem haftaya da neyden oluşur napmam lazım
One-life arelinannesi1 banyo yaptırırken süngerle bastırmadan sürterek yıka kalıntı gibi kalmış yüzünü yıkarken sakınıyoruz biraz o yüzden olmuş banyo sonrası da nemlendir uygun kremle
beybiliko arelinannesi1 hametan ya da bepanten sürebilirsiniz, ya da zeytinyağı sürüp bekletebilirsiniz
Atesmomm arelinannesi1 mustelanın kremi Kaş için kesinlikle tavsiye ederim benim bebeğim öyle kurtuldu
Damla_eflin arelinannesi1 Benim Oğlumdada Olmuştu. Doktorumuz sütünü sağıp mendille temizle demişti hem kaşı yüzü tertemiz Oluyormuş deneyin derim cidden oğlumun yüzü çok parlak Maşallah diyimde 😄❤️
arelinannesi1 Ardenaden ay bende kuruluk oldu zanettim ya korktum 2. Bebeğim ama ilkinde hiç yasamiyinca bilemedim teşekkür ederim
Gnmtsf arelinannesi1 aynısı kızımda da oldu mustelanın stelatopia kremini yazdı doktorumuz 3 kez sürdüğümüzde geçmişti