Merhaba annelerim size bir konuda danışmak istiyorum. Kızım 10 aylık ve ek gıdaya başladığımızdan beri ne yapsam ne versem yemiyor. Çok katı vermediğim halde çoğu şeyi çatalla ezerek verdiğim halde her şeyi öğürüyor. Doktor normal diyor ama gerçekten çok üzülüyorum ağzını kitliyor eliyle de elimi iteliyor asla yemiyor. Çoğu zaman tamam yemesin diyerek önünden kaldırıyorum ama günlerce yemediği zamanlar oluyor. O zamanlar ne kadar bunu yapmam istemesemde zorla yedirmeye çalışıyorum. Size sorum benim gibi zorla yediren annelerim varsa ileride daha kötü sonuçlar yaşadınız mı yoksa biraz abartı mı bu anlatılanlar?