Kizlar daha öncede post açmıştım ama yorum alamamistim. Adet düzensizliği olan var mı 3 aydır bende var. 7 gun gecikti ocak şubat arasi. Mayis nisan gibi de aynı ay içinde 2 kere oldum. Simdi de 7. Günü hala tık yok. Kafayı yiyeceğim. Havalardan mıdır nedir?