yagmur2222 16.ayında önce gece emzirmeyi kestim , gün içinde her istediğinde vermeyip azalttım çünkü 10 dk da bir gelip istiyordu göğüslerim çatlamıştı artık oyaladım bir şekilde sonra gece emzirerek uyutmayı kestim , onda eşimin yardımı oldu sağolsun o uyuttu , beni isterse ben elini tuttum babası salladı falan sonra bayramı fırsata çevirdim kalabalık yoğunluk derken gün içinde emzirmeyi bıraktırdım , haftaya 20 aylık olucak şuan sadece gündüz uyanınca emiyor yataktan çıktığımız an meme kapanıyor ve sonraki sabaha kadar bir daha açılmıyor 🧿🧿 ne yalan söyliyim gündüz emzirmeyi de bir süre kesmeyi düşünmüyorum çok erken uyanıyor en azından emerken biraz oyalanıyoruz