Merhabalar daha önce yazmıştım ben kan verdim sağlık ocağında beta HCG çıkmıyor ordan doktora söyledim pazartrsi gel dedi yeniden kan vereceğim bugünde devlete gittim randevu almıştım adetim Mart 17 sinde olmuştum en son evde test yaptım iki kez iki çizgi çıktı devlette söyledim adet gecikmesi ve hamile olma ihtimalim var dedim bugün alttan baktı normal ultrasonla bakmadı rahim kalinlaşmasi var guzel dedi ama hamile miyim degilmiyim onu söylemedi zaten Doktorlar gerçekten iyice bir farklı olmuşlar yaa çok sinir oldum kan felanda istemediler şimdi ben bilmiyorum ne olduğunu ancak sağlık ocağına tekrar gidip kan verebilirim devletteki doktor böyle sanki son hasta benim de sadece bitsin diye muayene eder gibiydi çantamı dediği yere koymadım diye azarladı beni