ecem2479 bacım 6 ay aşısını vurdururken 9 aylik aşısı da var 9 aylik olunca 2 gün önce yumurta beyazı yedir getir aşısını yapalım dedi..bende bilmiyordm burdan öğrendim aynı aşı zaten 1 yaşında yapiliyormus ve de 9 aylik yapınca bazı bebeklere ağır geliyorms zaten kafamda 9 aylik yaptirmamak vardi ararsada soyliyecektm ebe hanım ben yaptırmak istemiyorm 1 yaşına gelince gelir yaparız diyecektm ama oda aramadı unuttu sanırım benim de işime geldi zaten gitmicektm. Ha birde geçen yozgata ailelerimizin yanına gitmiştik orda ki sağlık ocağından kilosuna boyuna bakalım dedik orda ki ebe 9 Ay asisini yaptırdın mı dedi hayır dedm yaptırmayı dusunmiyorm dedm ebe sanki öyle dediğime memnun kalmış gibi hali vardi zaten 1 yaşında aynı asi yapılıyor hiç gerek yok dedi bunu da duyunca daha rahatladm