svvlgl İşe başlayınca öğlen bir kere sağım yapıyorum. 15 dk da sağ göğüsten 80-100 ml çıkarken sol göğüsten normal çekim ile hiç süt gelmiyor. 3. Kademeli çekim yapınca 20-30 ml anca süt çıkıyor. Çift taraflı emziriyorum aslında. Bu durumu yaşayan var mı ?