Merhaba kızlar forumda sürekli sürekli oluyup net bir cevap bulamadığım aşırı korktuğum sorunun cevabını buldum. 3 doktora gittim birincisi online osman gönülal ikincisi sürekli gittiğim doktorum en son alerji doktorumuz osman bey alerji olduğunu doktorum gayet normal olduğunu söylemişti bende aylardır normal diye düşünüyordum ama yeşil kaka + mukus ve kilo alamayan bebeğim olunca sürekli acaba diye sorgulayıp endişeden uyuyamaz olmuştum. En son alerji doktorumuza gittim ruh sağlığım için kesin konuşalım test yapalım dedim oda tamam dedi hemen test yaptık ve hiçbir sorun çıkmadı çok şükür🤲🏻 Forumda bu konuda çok fazla bilgi yoktu kimisi normal kimisi alerji olabilir diyordu sorumun cevabını bulunca hemen yazacağım kimse endişe etmesin demiştim.İnşallah tüm bebekler sağlıklı olur ve tabiki annelerde 😅