Meri-Mel araba kullanmak ,azim ve sabır gerektiriyor ,hemen kullanılmaz.Onun için bi an önce bi yerden başla,ehliyete yazıl kurs eğitimi ile eşinle de sıkı çalış,hergün 10 dk sür .Bende ehliyetimi yeni aldım eşimle haftada bi iki kez çıkıyorum artık kendim sürmek için sabırsızlaşıyorum