Bayramdan öncesine kadar cok aşırı hareket eden bir bebekti bayramda yorgunluk sebebiyle doktor erken doğabilir demişti 32. Haftamdaydim şuan 35e yaklaştık özellikle son bir haftadır bebeğin normal hareketlerinden cok yerini kasılmaya bıraktı normal midir ki nstde resmen uyuyor çocuk doktor bir sorun görmedi sonrasında ama evde sürekli kasılıyor