Otherozge Anneler merhaba.4 ay 3 gunluk kızım var.dAmakları kabarmıstı sanki diş yerleri olusmus gibi dişimi cıkacak acaba bir yardımcı olurmusunuz kızlar? https://i.hizliresim.com/VQdjQP.jpg
_tospikannesi Otherozge beyazlık var gibi canım dişe benziyor çay kaşığını dokundur bakalım ses gelicek mi 🤗
Elifhan37 Yok dişe benzemiyor bence benim oğlum 3gun önce dış çıkarttığı için biliyorum böyle olmamıştı
Keskin Aynı şey ben debyaşadım beyazlık vardı ama 1.5 ay geçti bugün çıktı dişimiz son 3 haftadır inanılmaz eli ağzındaydı dr yerleri hazırlanıyor hemen çıkacak anlamına gelmez demişti beyazlığa