Kızlar 6 aylık bebeğim var emmiyor ben sağım yapıyorum sağım yaptığım makineden oldu diye düşünüyorum git gel yapa yapa ucu ve etrafı şişti çatladı çok sızlıyor . Mor renkli bi meme ucu kremi var ama fayda etmiyo Fito krem var elimde iyi gelir mi bilemedim başka nasıl geçer yardımcı olabilecek var mı 😔