momofdragon flowerr12 genelde yasa göre değil kiloya göre veriliyor bebeklerde ilac ve suruplar.. isterseniz bi doktora danışın.. gecmiş olsun şifa olsun inş
1cocuksevdasi flowerr12 bi uygulama var hekimim yanımda diye orda gösteriyor ne kadar vermen gerektiğini
Betshe Bende bir tatlı kaşığı diye biliyorum bizim doktorumuz öyle demişti ve etkisi görmek istiyorsanız 1 ayda. Fazla açıldıysa yenisini alın demişti