Çişi ve geceyi hallettik sayılır ama kakada zorlanıyoruz. Evde dört dönüyor kakam geldi diye ama oturmuyor. Artık son raddeye gelince ya altına ya da yere yapıyor kakasını. İlk 3-4 gün kakasınıda yapıyordu ama bir anda kakada sorun yaşamaya başladık. Konuşuyorum şarkılarla destekliyorum. Ama 1 haftadır bunu yaşıyoruz. Var mı önerisi olan?