Bizimki son bir haftadır sürekli anne anne ve meme moduna girdi azı dişleri çıktı sayılır ondan da değil heralde ama bilmiyorum bir saniye rahat vermiyor ben yoksam hiç sorun yok duruyor başkalarıyla oynuyor ama ben varsam asla ağlamadan durmuyo yemekte çok az yemeye başladı hep meme diyor :( gece uykularımız iyiydi akşam 19.30 da uyur 07.00 gibi uyanırdı şimdi akşamları da bir kere iki kere uyanmaya başladı umarım bir an önce normale döner :(