Merhaba. Bu akşam Show haberde izledim. Bir anne doğumundan 8 gün sonra vefat etmiş, bebeğe süt arıyorlarmış. Buzlukta biraz sütüm var vermeyi düşündüm bebeğin babasının ismini aldım Facebookta buldum. Ama kendi sütüm de iyice azaldı, bebeğim mama içmiyor diye cesaret edemiyorum. 8 günlük öksüz bebeğe sütanne olmayı düşünür müsünüz? Büyük sevaptır. İlgilenirseniz babanın ismini yazayım.
Facebookta bir grupta yazmıştım bunu, tesadüfen bebeğin bir akrabası da o gruptaymış. Bebek mama da içmiyormuş, aile sarılık olacak diye endişe ediyor. Yardımcı olmak isteyen olursa akrabanın bilgilerini yazayım. Allah razı olsun şimdiden.