Merhaba hanımlar. 2 aylık bir bebeğim var. Emme ile ilgili sıkıntımız var. Sürekli göğüsümde olmak istiyor lakin çok az çekiyor 45 dk felan sürüyor direk uyuyor. Sonra yatırıyorum açım deyip kalkıyor. Bende mecbur ya sağdığım sütten yada mama veriyorum. Üç kere mastit oldum ne yapcağımo bilmiyorum. Önerisi olan var mı.